El proper dijous 22 de gener a les 9 h tindrà lloc al Saló d'Actes de l'edifici Guillem Cifre de la UIB la presentació del documental "La huella de los abuelos" que aborda la memòria històrica des del punt de vista dels adolescents.
També es presentarà al Club Diario de Mallorca divendres dia 23 de gener a les 19 h.

